Mesmeras (Mesmer)

Mesmeras – Magas-dvikovininkas, jų kovos būdas remiasi apgaule ir savo oponentų kontrole. Neryžtingumas – jų pagrindinis sąjungininkas. Naudoja galingas iliuzijas tam kad suklaidintų priešą, jie beveik niekada nesusiduria akis į akį su priešu. Nesąžiningoje kovoje jie panaudoja savo galingas jėgas ir taktiką.

Sargas (Guardian)

Sargas – ištikimas kareivis, prišaukiantis galingus geradarius, kad nukenksmintų priešą ir apgintų sąjungininkus. Jis toks galingas su visais kartu, kaip ir jo dvirankis kūjis, tikrasis sargas – taktikos meistras, žinantis, kada paaukoti save kaip gynybą ir leistų savo pasekėjams pasiekti pergalę.

Nekromantas (Necromancer)

Burtininkas praktikuojantis tamsos meną, prikeliantis mirusius, turintis galimybę kontroliuoti paklydusias sielas, ir tiesiog įsiurbia gyvenimo energiją iš priešų. Nekromanceris maitinasi gyvenimo jėga, kurios pagalba jis apgauna mirtį, arba sugražina sąjungininką iš kito pasaulio.

Reindžeris (Ranger)

Lankininkas – visų rankų meistras, jis remiasi į  savo aštrų regėjimą, tvirtą susirėmimą ir į pačios gamtos jėgas. Lankininkas su savo mėgstamu lanku gali nukenksminti priešą iš labai ilgų distancijų. Ir su savo gyvūnų komanda, lankininkas labai lengvai prisitaiko prie stiprių ir silpnų priešo pusių.

Elementalistas (Elementalist)

Elementalistas naudoja gamtos stichijų jėgas, ugnies, oro, sausumos ir vandens jėgas jie priverčia paklusti be sąlygiškai jiems. Trūkstamą fizinę jėgą jie kompensuoja su savimi nešiodamiesi  milžinišką ir galingą vieną puolimą, kuris gali sunaikinti priešų iš tolo, gerokai prieš tai kol jie tampa rimta grėsme. Tačiau, nepaisant jo neįtikėtinai potencialaus puolimo, universalumas yra tai, kas daro elementalistą tikrai galingu priešininku.

Karys (Warrior)

Karys – ginklų meistras, ir jis remiasi jo judrumu, greitumu, stiprumu, tikslumu ir sugebėjimu nešioti sunkius šarvus. Karys yra labai ištvermingas ir ilgai gali kovoti kovose su priešu, gali kaupti adrenaliną galingam savo puolimui.

Vagis (Thief)

Netikėtumo ir slaptumo meistras, vagis – mirtinai pavojingas kovoje vienas prieš vieną, ypač, jei užkluptas priešas visiškai nepasirengęs kovoti. Jie gali judėti šešėliais, ištirpti ore, arba pavogti įvairius daiktus iš savo priešų ir juos panaudoti ateityje kaip ginklus. Priešų visada turi stebėti savo nugarą, arba vagis tai padarys už juos.

Inžinierius (Engineer)

Mechaninių chaosų meistrai, jie užsiima sprogmenimis, visokiais dalykėliais, eliksyrais ir montavimais įvairių prietaisų. Jie gali kontroliuoti vietovę pastatydami bokštelius, remti sąjungininkus alcheminiais ginklais, retinti priešų gretas minų, bombų ir granatų pagalba.

Revenantas (Revenant)

Šarvuotas ir aprūpintas kitomis galkingomis Mistinėmis galiomis, revenantas naudoja Tyrijos legendas skersti sdavo priešams, skleisdanamas chaosą mūšio lauke, ir palaikymą savo bendražygiams. Ši profesija galima išskirtinai tik Guild Wars 2: Heart of Thorns™ ir Guild Wars 2: Path of Fire™ leidiniuose.

IŠSKIRTINAI TIK