Vakar dienoraštį ArenaNet pasirodė kitas straipsnis apie žaidimo procesą kaip buvo įgarsinamos scenos. Šį karą  kūrėjai pasakoja apie tokią svarbią žaidimo dalį, kaip dialogas. Guild Wars 2 žaidime, svarbūs dialogai atrodo kaip 2D ir 3D animacijos mišinys. Tiesą sakant, atrodo gana įdomi. Vienas iš tų pagrindinių pasiekimų, kalbant šiuo klausimu, žaidimo kūrėjai mano (ir teisingai), kad tai sinchronizacija kalbos su lūpų judesiais. Iš tiesų, šis klausymas buvo labai sėkmingai išspręstas. Be to, judėjimas, emocijos ir elgesys personažų dialoguose atrodo labai natūraliai, už tai  Chuck Jackman individualiai padėkojo animatorių komandą. Pažvelkite žemiau į esančią video medžiagą – personažai atrodo beveik taip, lyg būtų gyvi.

Eiti prie įrankių juostos