Sveiki, vaikai, tai vėl Džonatanas Šarpas! Šiame relize mūsų laukia daugybė pokyčių, ir aš norėčiau papasakoti apie keletą iš jų smulkiau. Šiandien prie manęs prisijungs Karlas ir Rojus, du mūsų gebėjimų ir balanso komandos nariai!

Bildų įvairovė

Vienas iš momentų, prie kurio mes susitelkėme, tai kiekvienos klasės galimybė turėti daugiau įvairovės bilduose. Norėdami tai pasiekti, mes perdarėme vienas savybes, kitas sujungėme, o tam tikrais atvejais visiškai pašalinome tam tikras savybes, ir vietoje jų įdėjome naujas.

Taip pat mes atlikome nedidelę gebėjimų reviziją ir skaičių balansą, norėdami sustiprinti tam tikrus gebėjimus, ginklus ir savybes. Kai tik buvo įmanoma, mes įdėdavome maksimumą pastangų, nenorėdami pabloginti populiarių bildų, nes mes žinome, kad daugeliui jie patinka, tačiau tam tikrais atvejais mums teko susilpninti gebėjimus. Kodėl mes tiesiog nesustiprinome silpnesnių gebėjimų, kad jie susilygintų su populiariaisiais? Ką gi, tiesiog šiuo atveju mes patektume į spąstus – visų bildų ir klasių galingumas augtų sulig kiekvienu pagerinimu, o tai sukeltų žaidimo balanso nestabilumą.

O dabar aš perduodu žodį Karlui ir Rojui, kurie pasidalins su jumis detalėmis apie tam tikrus specifinius pokyčius, kuriuos jūs pamatysite Tyrijos pasaulyje po šio relizo!

skill-trait-1

Sveiki, Tyrijos gyventojai! Aš Karlas Makleinas (Karl McLain), geim-dizaineris, kuriantis gebėjimus ir balansą, ir aš ruošiuosi papasakoti apie tam tikrus prikolnus momentus, kuriuos mes sukūrėme šiame relize.

Savybių (treitų) pokyčiai

Iš pradžių mes turėsime daug pokyčių savybėse. Daugelio neturinčių paklausos savybių efektyvumas buvo pakeltas, o kitos buvo sukeistos ir sujungtos, kad būtų atlaisvinta vieta naujoms savybėms. Šiame procese mes sukūrėme keletą naujų aukšto lygio (grandmaster) savybių tam tikrose rikiuotėse. Pavyzdžiui: pas elementalistus atsiras nauja oro grandmaster savybė, kuri leis jiems persikrauti į orą, pas nekromantus dabar yra prieiga degimo būsenai, o kariai galės nusiimti būsenas, naudodamiesi burst gebėjimais.

Turėdami omenyje šiuos pokyčius, mes planuojame tam tikrus bildus padaryti sunkiau pasiekiamus dėl jų padidėjusio efektyvumo. Tam tikros savybės persikels į aukštesnį lygį, tapdamos efektyvesnėms, kas leis žaidėjams turėti didesnį bildų kiekį.

Nekromanto Death Shroud — 5 gebėjimas

Kadangi profesijos Guild Wars 2 toliau vystosi, mes tebeieškome kelių jų gerinimui ir jų gebėjimų arsenalo efektyvumo didinimui. Kartu su kitu balanso atnaujinimu nekromantai gaus penktąjį gebėjimą Death Shroud: Tainted Shackles. Šis gebėjimas uždės artimiausiems priešams būsenas ir kontrolę, jeigu tik jie nesiims labai greitų veiksmų.

Nauja būsena

Įvesdami Tainted Shackles, mes taip pat įdedame į žaidimą naują būseną: Torment. Ši būsena pasitarnaus daryti įtaką judėjimui — vienai iš fundamentalių kovos mechanikų. Veikiami Torment, priešai patirs periodišką žalą, o judėdami jie patirs dar daugiau žalos. Norėdami padidinti vagių ir mesmerų būsenų įvairovę, mes taip pat nusprendėme su Torment jų įdėti ir šioms dviems profesijoms.

skill-trait-2

Sveiki visi, aš Rojus Kronačer (Roy Cronacher), balanso komandos geim-dizaineris. Aš papasakosiu apie pokyčius būsenoje Silpnumas (Weakness), ir taip pat apie kai kuriuos gebėjimų pakeitimus.

Būsenos Silpnumas pakeitimas

Mūsų laukia įdomus pakeitimas Silpnumo būsenoje (Weakness). Šiuo metu Silpnumas mažina ištvermės atstatymo greitį ir sukelia tokį efektą, dėl kurio nekritiniai smūgiai gali tapti lengvais. Kritiniai smūgiai anksčiau ignoruodavo Silpnumo efektą. Gi dabar Silpnumas turi įtakos visiems nuostoliams, kadangi tiek kritiniai, tiek ir nekritiniai smūgiai gali tapti lengvais. Su šiais pokyčiais mes taip pat pakeitėme Silpnumo trukmę. Mes manome, kad su šiais pakeitimais šita būsena taps reikšmingesnė, ir žaidėjai pradės ja dažniau naudotis.

Apkurtinimo nuėmimas

Kaip buvo minėta anksčiau, didžioji dalis pokyčių gebėjimuose turi tikslą suteikti daugiau įvairovės bilduose visoms profesijoms. Vienas iš pagrindinių momentų, į kurį mes atkreipėme dėmesį, tai galimybė nuimti apkurtinimą. Daugelis profesijų buvo apribotos vienu-dviem bildais tik todėl, kad apkurtinimo nuėmimo efektas buvo susietas tik su tam tikrais utilitarinių gebėjimų tipais. Tam tikruose gebėjimų tipuose apkurtinimo nuėmimo buvo per daug, o kituose jo nebuvo visai.  Mes pašalinome šį efektą iš tam tikrų gebėjimų ir įdėjome jį į kitus. Pavyzdžiui — pas elementalistą visi gebėjimai, nuimantys apkurtinimą, siejosi su burtais (cantrips), todėl mes nusprendėme perkelti juos į kitas kategorijas, pavyzdžiui į glifus ir ženklus (glyphs, signets). Tokiu būdu, daugelis bildų turės mažiausiai vieną gebėjimą, nuimantį apkurtinimą.

skill-trait-3

Pabaigai

Štai ir viskas! Ačiū už tai, kad perskaitėte iki galo ir nepamirškite perskaityti patčnautą, kad smulkiau sužinotumėte apie pokyčius! Mes iš tikrųjų pasistengėme duoti visoms Guild Wars 2  klasėms gerų pakeitimų mažai naudojamuose gebėjimuose, treituose ir ginklų!

Pasimatysime žaidime!