MarionetteTeaserPosterFrame

Portalo Massively redaktoriai turėjo galimybę pasikalbėti su Kolinu Johansonu apie būsimą atnaujinimą žaidime Guild Wars 2 — „Beprotybės Ištakos“. Jie sužinojo daugybę įvairių smulkmenų, tačiau kol kas nėra pasirengę jomis visomis pasidalinti su jumis … Tačiau kažkas įdomaus, o taip pat kai kurios užuominos yra šiame straipsnyje. Aš pilnai išversiu tą dalį, kurioje eina kalba apie atnaujinimą, o iš bendrų svarstymų išrinksiu tai, kas svarbiausia. Taigi, viskas iš eilės …

Helminthophobia

Cobolt-Jungle-Wurm-1

Dauguma Tyrijos gyventojų sunerimę dėl keistų zondų, atsiradusių neseniai visuose Tyrijos kampeliuose. Kai kurie netgi nusprendė ignoruoti įspėjamąsias lenteles ant jų, už ką teko ir susimokėti. Aš manau, kad kiekvienas iš jūsų bandė prisiliesti prie šių keistų įrenginių. Atsikėlę ir atsipeikėję po tokio bandymo, tikriausiai susimąstėte – kam gi jie galėtų būti skirti?

Ir nors šiame skyriuje jūs šito galutinai nesužinosite, jūs galėsite stebėti, kas vyksta, kai daugybė sunkių objektų trenkiasi į žemę vienas po kito. Po atnaujinto drakono Tequatl, šiame relize jūs pamatysite absoliučiai naują, pastovų pasaulinį bosą senovinio daugiagalvio kirmino pavidale, gyvenantį po Bloodtide Coast. Istorijos pradžioje žaidėjams teks prisijungti prie Durmand Priory, kad galėtų ištyrinėti zondus ir kirminą; deja, požeminė kirmino dalis tokia didelė, kad apima visą zoną, ir skirtingai nuo žemės kirminų, jis turi dantis …

Ir nors Kolinas nenorėjo atskleisti per daug mechanikos smulkmenų, jis užsiminė, kad kirminas gali vėl atsiauginti savo galvas, jeigu nėra įvykdytos tam tikros jų sunaikinimo sąlygos. Ir nors jums reikia tiesiog susikauti su kirminu, kad galėtumėte eiti toliau per istoriją, tiems, kas sugebės jį nugalėti, priklausys didelis apdovanojimas. O kadangi tai yra pastovus papildymas, jūs galėsite ten grįžti bet kuriuo momentu, norėdami susitikti su kirminu ir nugalėti jį.

Automatonophobia

Marionette-Fight-1

Kita istorijos dalis nusiųs žaidėjus į Lornar’s Pass, kur vyksta kai kas daug galingesnio. Skarlet renka visas savo pajėgas, o visą šių mechaninių karių, Eterio Durklų ir Išlydyto Aljanso sambūrį valdo eksperimentinis super ginklas – legendų verta Twisted Marionette.

Šio ginklo forma — gigantiškas mechaninis riteris — įkūnija Skarlet nuomonę apie visą Tyriją: penkios rasės, nedidesnės už vabzdžius po jos kojomis, ir ji, kaip kad dera šeimininkei, atkreipia į jas dėmesį tik probėgšmais. Žaidėjams teks susitelkti ir pamėginti sutrukdyti Skarlet atlikti testų ciklus; tereikia jums pralaimėti, ir visos srities gyventojai savo kailiu pajus destrukcinę marionetės jėgą. Skirtingai, nei kirminas, marionetė nepasiliks pasaulyje visiems laikams – galų gale – Skarlet tiktai testuoja ją …

Kodėl Skarlet renka pajėgas Lornar’s Pass? Kaip ji planuoja panaudoti šį gigantišką mechaninį riterį? Ir kas apskritai gali pakelti tokio dydžio konstrukciją? Jums teks iššniukštinėti ir sužinoti viską patiems, kadangi mūsų burnos užčiauptos.

Marionette-3

********************

Eidami per Skarlet baisumus, jūs galėsite rasti kažką tokio, kas atidengs dalį jos motyvų.

O dar mes susitiksime senus pažįstamus — Roks, Brachamą, Merdžori ir Kasmir. Negana to  — prie jų prisijungs naujas personažas, kurio mes nebuvome anksčiau sutikę — kažkoks (ar kažkokia) paslaptingasis Asura. Taigi, jei jūs esate šios rasės fanas — dabar jūs galėsite stebėti jos atstovą tarp pagrindinių Gyvosios Istorijos herojų.

Toliau redaktoriai uždavinėjo bendruosius klausimus apie žaidimą ir apie kompaniją.

Kolinas pareiškė, kad didelę įtaką šiems keturiems skyriams padarė žaidėjų atsiliepimai, gauti istorijos vystymosi eigoje. Žaidėjai prašė daugiau kontento, kuris keistų pasaulį, ir netgi negrįžtamai. Pavyzdžiui, relizai  Bazaar of the Four Winds ir Queen’s Jubilee buvo vieni iš pačių populiariausių.

Taip pat Kolinas pažymėjo, kad Gyvasis Pasaulis, tai nauja, neištirta teritorija, ir ArenaNet žingsnis po žingsnio išbando tai savo kailiu – kas veikia gerai, o kas ne. Jis ne kartą kartojo, kad gyvasis pasaulis ir kontentas kaip papildymai – tai nėra visiškai priešingi dalykai, ir kad žaidėjai galėjo susidaryti netikslų įspūdį, jog kompanija sutelkė dėmesį į gyvojo pasaulio kontentą, nuskriausdama kontentą, kaip papildymą, tačiau taip nėra — yra komandos, dirbančios už kulisų su kitais projektais. Naujų atnaujinimų terminas sudaro maždaug 4 mėnesius, kartais netgi ilgiau, būtent todėl reakcija į šiuos atsiliepimus vėluoja, tačiau gaunami atsiliepimai vienareikšmiškai turės lemiamos įtakos būsimajam kontentui.

Šaltinis – massively.joystiq.com

Eiti prie įrankių juostos