Sveiki! Aš Isaiah Cartwright, pagrindinis žaidimo Guild Wars 2 dizaineris ir aš norėčiau pakalbėti apie kaip kuriuos pasikeitimus tokius, kaip mes atsilyginsime už praeitus požemius žaidėjams.

Mūsų tikslas — padaryti taip, kad kiekvienas kelias požemiuose būtų gundantis ir turtingas. O taip pat mes norime, kad atlygio struktūra verstų žaidėjus pereidinėti vis skirtingus kelius.

4e009dungeon-rewards-01

Tam, kad pasiektume šiuos tikslus, mes padarėme keltą pakeitimų sistemose, kaip atlygis už požemius. Pilnavertis atlygis už kiekvieną kelią dabar taps dieniniu (vieną kartą per dieną), tai darys požemius pelningesniais einat skirtingus kelius, o ne vieną ir tą patį. O taip pat pakels atlygį tiems, kas eina į požemius vieną kartą per dieną. Einat istorijos režimu, jūs gausite 50 sidabrinių, o tyrinėjimo režimu, jūs galėsite gauti nuo 1 iki 3 auksinių, priklausomai nuo požemio sudėtingumo ir ilgio. Prie viso šito, kai mes naujinsime jau esamus požemius, mes seksime kelių pasirinkimus ir atitinkamai keisime atlygį.

Kartu su šiuo atnaujinimu, mes pašalinome sidabrinių monetų atlygį, kurį gaudavote iš bosų požemiuose, todėl, kad pas mus bus nauja atlygio sistema už čempionus.

Atlygis iš čempionų

Mes dirbome su čempionų atlygių sistema , kuri pakels pelną nuo kiekvienos kovos su čempionais.

e1313dungeon-rewards-02

Visi dabar čempionai žaidime duos naują konteinerį, priklausomai nuo čempiono tipo. Pavyzdžiui, iš banditų čempionų kris Embroidered Coin Purse, kuriuose jūs rasite kelis sidabrinius, karmą, materijas kraftui, o taip pat šansą gauti taškus įgūdžiams, retas materijas kraftui ir naujas retas skūras ginklams. Mūsų tikslas — geriau subalansuoti riziką ir atlygį už kovas su čempionais. Taip pat ši sistema padidins atlygį už įvykius kurie keičiasi nuo sudėtingumo, kuriuose atsiranda čempionai, kaip, pavyzdžiui Orr lokacijose ir Southsun Cove.

 

Eiti prie įrankių juostos