PvP (Žaidėjas prieš Žaidėją, ŽvŽ) sistema žaidime Guild Wars 2 yra lengvai išmokstama ir turi greitą prijungimą prie esamos kovos, tačiau joje numatyta įdomi patirtis tiek pradedantiesiems ir patyrusiems žaidėjams, o taip pat ir PvP turnyrų gerbėjams.
PvP rungtynėse komandų žaidėjai konkuruoja tarpusavyje dėl oponentų nugalėjimo ir strateginių objektų užėmimo, už tai gaudami ir rinkdami taškus. PvP žaidime padaryta daugybė įvairovių strateginiais tikslais – vienoje rungtyje žaidėjai turės išgyventi didžiulėse drakono ugnyse, o kitoje sunaikinti priešo apgulties ginklus. Ir, žinoma, jums priešinsis kiti žaidėjai…
PvP su „greitu prijungimu” skirta pradedantiesiems, ir atsitiktiniai žaidėjai gali lengvai prisijungti prie jau pradėto žaidimo, nesirūpindami iš anksto apie komandos surinkimą. Žaidėjai, kurie mėgsta varžybas ir ieško daugiau organizuotesnio žaidimo, galės išbandyti savo jėgas turnyro režime, kur kovos draugas prieš draugą komandoje iš 5 žmonių. Tai gali būti kaip „pick-up“ turnyrai, mėnesiniai arba metiniai, o taip pat pačių žaidėjų sukurti turnyrai.
PvP Guild Wars 2 visi žaidėjai kovoja tame pačiame lygyje. Todėl jūsų įgūdžiai ir strategija bus laikomi pergalės kertiniu akmeniu. Kiekvienas žaidėjas gauna maksimalų lygį, būtinus įgūdžius ir ginklus tam, kad kovotų su savo varžovais kaip su lygiais.
Staripsniai apie PvP žaidime Guild Wars 2
Apžvalga PvP žaidime Guild Wars 2
The Battle of Kyhlo – Džonatanas Šarpas apie PvP žaidime Guild Wars 2
World vs. World
PpP (Pasaulis prieš Pasaulį, WvW) Guild Wars 2 – masinė, neriboto skaičiaus žaidėjų kova tarp pasaulių. Šio tipo PvP kovos vyks Rūko (The Mist) teritorijoje, kuri atskiria skirtingus tikrovės (pasaulius) ir Tyriją. Kovose PpP gali dalyvauti bet kuris personažas iš PvE (Žaidėjas prieš Aplinką, ŽpA) su bet kokiu įgūdžių rinkiniu bei lygiu. Tuo pačiu įgūdžiai nepakis į PvP versiją. Kovokite su tuo, ką turite. Tai yra Serverių mūšis vienas prieš kitą.
(P.S.! Įmanoma, kad įgūdžiai bus perdaryti PpP rėžimui. Tikslios informacijos dar nėra.)
Kiekvieną savaitę, remiantis ankstesnėmis pergalėmis ir statistika, bus paskirstymas į tris pasaulius (apytiksliai vienodo stiprumo). Šie trys pasauliai kiekvienoje grupėje kovoja tarpusavyje. Kiekvienas pasaulis turi savo teritoriją, pilis, samdinių stovyklas, kasyklas, gamyklas ir kaimus, o taip pat bendrą „neutralią” teritoriją, kurioje karaliauja NPC (ne žaidėjo personažas, NŽP). Visi šie objektai yra taikos rėžime, kas juos kontroliuoja, priklauso nuo to, kokiu resursų reikia karui.
Pasauliai kovoja už šio strateginio objekto valdžią. Kūrėjai žada, kad šiame režime, darbo atsiras visiems. Žaidėjai galės apiplėšti karavanus, trukdyti tiekimą priešams, sunaikindami ištisas maisto produktų ir medžiagų vilkstines. Mažose grupėse gali padėti jums, užgrobdami šachtas. Na, o gildijos (žinoma, su kitais žaidėjais, kurie prisijungė jiems į pagalbą) galės užkariauti tvirtovę. Be to, reiktų visą laiką turėti sargybą – priešas gali patekti giliai į jūsų teritoriją, ten, kur jūs jo nelaukėte.
PpP režime taip pat veiks sistema „Sidekick” – žaidėjai prieš susitikdami su priešu, kurių lygis yra žymiai didesnis, gaus premijas, kurios jų lygį suvienodins su priešo lygiu.